Morron!

Sitter och vaknar med ett glas färskpressad jouice i handen. Ska snart iväg till kyrkan som alla andra små konfirmander... Hehe :P Idag hade jag tänkt vara nyttig och ränsa min garderob för att sedan skriva en höst-inköpslista.

Igår såg jag på Morgan Pålsson, världsreporter. Jag som givet HippHipp Fan skrattade mig genom hela filmen. Fast favoriten denna  gången var inte bara själv huvudrollerna utan den lilla guiden Muhammed som var Morgans och Rogers lilla medhjälpare. Jag har ju alltid en tendens att tycka mest om dom utsatta små medhjälparna i filmer...
Hur eller hur så ger jag nog filmen en mycket stark 3:a då den var lite halvtaskigt gjord men ack så rolig! Vet dock inte om den är något för den som aldrig sett på HippHipp. Men den är ändå värd att se!

                                            
                        







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0