Trädgårdar

Jag älskar stora fina trädgårdar i enn gammaldags stuk. Det skall vara lite herrgårds liknande med rosor och sånt. Man ska kunna gå ut med ett stort gals saft en varm sommardag och kunna sätta sig mitt bland alla blommor som i ett eget litet krypin.

Hur ser din drömträdgård ut?



Liten bit ur min egna slottsträgård som min mamma slitit med i många år.

Morning, morning

Godmorgon alla glada. Usch vilken seg morgon det har varit. Någon sommarlovskänsla har jag verkligen inte. Solen har visserligen smygit sig fram lite bland molnen men jag är ju fortfarande förkyld... Trist sätt att börja sommaren på. Ska nog iallafall dra mig ut till min lilla pålle. Dom ska ju också på sommarlov nu, ner till sina sommmarängar. Härligt ,härligt!

Snörvel..

Har insjuknat i sommarens influensa. Snuva, halsont och muskelverk. fy tusan. Fick det i förrgår och känner mig lite bättre idag. Satsar på att traska iväg till skolan imorgon iallafall eftersom avslutningen går av stapeln då. Så det blir väl till att dra på sig avslutnings outfiten (shit, vad ska jag ha på mig????) och kladda på sig lite färg så man ser lite fräch ut iallafall.

Kisses

RSS 2.0