snörvel....

..och suck. Tror jag har dragit på mig en förkyldning sen igår då jag var ute i orkanen som var här på öland! uscha. orkar ingenting just nu. Ska kanske på en tipp i stan med mina galna vänner imorgon men får se hur det blir. Känner mig allmänt depp... Och till råga på allt börjar skolan på tisd! Någon som kan gräva ner mig?

Ska jag?

image19

Har varit sugen på en sån här personlig almanacka bra länge nu. Men vet inte ifall jag ska köpa den.... Jag har inte varit så duktig på att föra kalender men eftersom jag förra terminen glömde massor jag skulle göra i läxväg och annat inser jag att jag måste börja andvända en kalender. Och det blir ju desto roligare med en personlig!

Nån som redan har en? Är den att rekomendera?


Sommarsaga

image16
Kläning , Ellos


Som en liten sommarsaga kan jag beskriva denna klänning  .Vill gärna tralla runt sköna sommardagar i denna .Synd bara att det inte är sommar förens om ett halvår....

Filmkväll i vinterrusket

Vinden dånar och riktigt tar tag i huset idag.Snöar gör det ju också. Så vad passar inte bättre en sånhär dag än en bra film? Jag har varit lite efter hela världen med att se Pirates of the carrebien 3 så jag hyrde den idag.  Den var helt okej men jag säger det, att om inte Depp skulle varit med skulle filmen knappast vara sevärd! :)


3:e Januari

dagens1


Det är snö ute :D. c:a 10 cm. Man får hoppas kylan håller sig. Passar på att visa dagens som är allmänt vinterinspererad med mkt stickat

♦ Mössa BikBok

♦Långkofta i lamull, MQ

♦ Svarta leggings, BikBok

♦Gråa stickade knästrumpor

♦ Svarta stövlar ,ten points

RSS 2.0