Back!

Hejsan hoppsan!
Blev ett lite uppehåll i bloggandet några dagar nu som ni kanske märkt. Har varken hunnit eller haft insperation eftersom jag har legat förkyld i flera dagar och dessutom behövt fixa en massa saker på vår lilla herrgård eftersom vi precis tagit hem hästarna. Var dessutom och tävlade i Hoppning igår. Gick bra. dock ingen placering.... Men sen så har ju älsklingen varit på sommarlov och tappat kondition.

Men nu ska jag köra igång med bloggandet igen. fixar just nu ihop en beställning från La Redoute eftersom mor min ändå ska skicka efter hon med. Funderar bla på att beställa dessa stövlar i MC- stil men är lite osäker som jag skulle vilja ha stövlar med lite mer klack? Får se hur det blir...

                                    

Kommentarer
Postat av: Lisa

kanske, men sen kan man ju bli typ 5 m lång ^^

2008-09-18 @ 21:12:31
URL: http://vemarlisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0