Ombyggnad

Hejsvejs! Bloggen har fått ligga i vila ett tag nu då jag har varit både sjuk i två veckor och sedan både jobbat och framförallt, byggt min "walk in closet"! Eller ja, snarare "walk  through closet" eftersom rummet där jag byggt den eg är en typ av hall som kommer innan mitt och min brors rum. Men bror min bor för nuvarande i Uppsala och det betyder att jag numera har en hel liten avdelning för mig själv, det vill säga ett sovrum, ett arbets/plugg och dator-rum (brorsan eg sovrum) garderob och egen  toalett. Kan det bli bättre?
Bilder på min garderob kommer så snart som far min har spikat upp alla sladat och det slutgiltiga piffet kommit upp. Jag ska också se efter om jag har några bilder på hur den gräsliga hallen såg ut innan.

Men nu ska jag försöka gå ut i solskenet och lagra upp lite D-vitamin innan molnen tar över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0