Melodifestivalen

Ja, hur länge ska man stå ut? Jag tycker att melodifestivalen har sjunkit helt och hållet i klass. Eller det kanske har varit så hela tiden fast jag inte tänkt på det? Fast mitt tycke kanske beror på att förra årets vinnarlåt (eller iallafall bandet) är i det särklast bästa som hänt melodifestivalen! Synd bara att Eurovision inte förstod hur bra The worrying Kind var!

Men åter till dagens melodifestival i Lindköping. Ja, taktiskt sätt så är det väl BWO som skulle kunna ha bra chans i stora eurovision. Men den låten jag blev mest imponerad(eller ska vi säga förvånad) över var faktiskt Escobar. Har inget minne av att jag hört dom innan och tordde dom var ett sliskit poppband men de var faktisgt bäst ikväll enligt mitt tycke men tydligen inte resten av de svenska folket eftersom dom hamnade på sista plats..... Så ja vi får väl se vart det bär av i år. Men Björn höjer upp melodifestivalen och får mig att uthärda den. Heja Björn!

Vilken är er favorit än sålänge??

                                                                       
                                                              image25
                                                          Sorry BWO, Carola, Isacsson och alla ni andra!
                                                         The Ark kommer ni aldrig slå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0