Släktträff

Nu hoppar mamma och jag snart på tåget tilll växsjö där pappa väntar på oss och sedan så tar vi bilen till Kinna. Nått ställe i närheten av Göteborg. Ja, jag har blivit ivägtvingad på släkträff. Hu.. Vi vet ju alla proceduren: " Neeeeej meeen, vad stor du har blivit. Senast jag såg dig var du sähääääääär liten *visar med handen och nyper en i kinderna tills dom domnar*. Dessutom finns det ingen i min ålder! Fast jag får iallafall träffa min en broder som också kommer. Något att se fram emot. Och sen så älskar jag att åka tåg! Hihi :)

                                                   
                              
     Packar just nu. Att jag alltid ska ha problem med att kunna stänga väskan ;).

Kommentarer
Postat av: Lisa

hehe. nu funkade det ;)

2008-08-23 @ 21:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0